Niveau indeling

Algemeen overleg
Plaats reactie
DennisInch
Site Admin
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-03-2014 15:36

Niveau indeling

Bericht door DennisInch » 05-03-2014 15:57

Hoe gaan we het niveau stelsel indelen.

Zoals mt nu is van niveau 6 tot niveau 1.

Of van 1 naar onbeperkt. Hierbij kun je 0 als beginners hulp niveau maken wat je in een aantal ronden doorloopt.

Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e optie.

Wat vinden jullie?

Azivegu
Site Admin
Berichten: 94
Lid geworden op: 04-03-2014 16:42

Bericht door Azivegu » 05-03-2014 16:14

Ik zat te denken aan Niveau 1 t/m 10
N10;
hier begin je. het is een orienterende fase en duurt maximaal 3 ronden of jij kan op de versnelde optie klikken en ga je direct naar de volgende ronde.

N9,8,7:
Hier zijn de newbs. Hier leren ze alles en kunnen ze echt hun draai vinden. Het is ook de bedoeling dat zij hier leren welk kant zij op willen gaan: sport, bedrijf, crimi of politiek

N6,5,4:
Spelers zijn ervaren maar moeten leren groeien.

N3,2,1:
Dit zijn de echte spelers. Concurrentie is moordend. Alle opties zijn mogelijk.

Anders dan bij MT, hier wil ik men wel de optie geven om zelf te beslissen of zij naar de volgende niveau willen of niet. Zij kunnen ook zelf bepalen als zij een niveau omlaag willen gaan. Dat is aan hen te kiezen, bij de hoogste niveau kun je ook het meest verdienen, maar heb je ook een grotere kans om uitgeschakeld te worden.
hoe wij deze niveaus kunnen koppelen aan criminaliteit en politiek weet ik nog niet zeker. Voor sport en economie heb ik het wel uitgewerkt. Mogelijk kan de spel vooral om sport en bedrijven gaan en dat crimi en poli tweede rangs zijn.

DennisInch
Site Admin
Berichten: 108
Lid geworden op: 04-03-2014 15:36

Bericht door DennisInch » 05-03-2014 19:31

Mischien dat de politiek het belangrijkst kan zijn omdat de politiek elke update of week het beste plaatje voor de stad weer kan veranderen.

Daarom kun je mischien beter beginnen bij 1 en doorgaan tot het oneindige. Hierdoor kun je dus bepaalde optie's later beschikbaar maken.

Je kunt hierbij ook 1 keer per 5 niveau's gratis 1 niveau omhoog. Voor de overige 4 niveau's moet je betalen. Per 5 levels gaat het aantal % omhoog dat je moet betalen uit je normale kas en dat van alle onderdelen het aantal punten afgaat. Stel je wilt naar niveau 10, dan gaat er van elk onderdeel 10 punten af, of je kunt ook dat zel max 10 punten totaal kunt verdelen over de 4 onderdelen. Stel ik kies dat er voor dat er bij ondernemen 3 punten afgaan, crimineel 4 punten afgaan, 1 punt voor politiek en 2 voor sport.

Plaats reactie